– i to bude nový Thief! Poslední novinky (5 otázek komunity) od vývojářů Thiefa 4 vzbudily v komunitě stovky dotazů ohledně UI a obtížnosti a tak se na hlavní otázky fanoušků ohledně přizpůsobení rozpovídal Lead Game Designer Alaxandre Breault, který nás seznámí s možnostmi přizpůsobení hry:
Vlastní nastavení obtížnosti: můžete si vytvořit svou vlastní úroveň obtížnosti, využít některý z následujících módů a nebo nemusíte dělat vůbec nic – jen hrát!
Některé možnosti obtížnosti vypadají na pěknou hardcore akci, posuďte sami:
Základní obtížnosti budou: lehká, normální a těžká
Thief mód: Klasik
- Ukládání jen co kapitolu: manuální ukládání a autosavy jsou zakázány
- Zaměřování: funkce míření je zcela zakázána a žádné z mířídel nebude zobrazeno
- Skryté útoky: nemůžete provádět bojová komba a útoky shora
- Pouze speciální šípy: jen omračující, vodní, ohnivý a lanový šíp k dispozici
- Bez zdrojů: potraviny (zdraví) a vlčí máky (soustředění) nejsou k jídlu
- Bolest: obdržíte-li jakékoliv poškození, mise selhala
- Drahé nástroje: náklady na šípy, nářadí, potraviny a vlčí máky se značně zvýší
- Zpomalení pohybu: běh a rychlá chůze jsou sníženy
Thief mód: Ulimátum
- Iron Man: pokud zemřete nebo nedokončíte misi je konec hry a je nutné hrát od úplně od začátku
- Bez vylepšení: ne-kritická vylepšení budou zakázána
- Bez zabití nebo vyřazení: pokud je člověk nebo zvíře zabito či omráčeno, mise selhala
- Žádná upozornění: pokud vás zjistí člověk nebo zvíře, mise selhala
Možnosti nastavení zobrazení:
Každá z uvedených možností půjde individuálně nastavit dle vašich preferencí:
Které to jsou?
– Navigační výzvy
– Interakční výzvy
– Waypoint značky
– Ikony možné hrozby
– Ukazatel nebezpečí
– Mini-mapa
– Mini-mapa s otáčením
– Osnova úkolů a zpětná vazba
– Aktualizace deníku
– Oznamení možnosti zvednutí předmětu
– Viditelnost klenotů
– Zvýraznění objektů
– Odlesk kořisti
– Paklíčový pomocník
– Okénková nápověda (Tipy)
– Garrett vypráví rady
– Ukazatel zdraví (on, off, nebo slábne v průběhu času)
– Ukazatel zaměření (on, off, nebo slábne v průběhu času)
– Počítadlo munice (on, off, nebo slábne v průběhu času)
V tuto chvíli si ale dovolím tvrdit, že Ultimate obtížnost vypadá neskutečně pekelně! Ale Thief nikdy nebyl úplně jednoduchý a třeba některé pasáže ze starších dílů byly taky pěkné psycho, jistě starší hráči vzpomenou..
Kdo Thiefa hrál tak jistě tuší proč. Ti co ještě ne, tak můžeme říct, že hra prakticky beze zbraní znamená opravdovou stealth akci – využívání prostředí, stínů a tmavých zákoutí, nekonečné přemýšlení, skvělé načasování a přesnou akci. O přesné ruce nemluvě! I tak vás kdykoliv může potkat paní náhoda, nebo si jen nevšimnete stráže, stojící někde v tmavém výklenku a je to! Bez milosti zpátky na start a celé znovu 🙂
Pro zaryté Thaffery je tahle zpráva jistě požehnáním, mnoho fanoušků série se totiž obávalo, že by nový Thief mohl být příliš snadný a koncipovaný na sváteční hráče.
Ale to se nestalo a hardcore možnosti hraní jsou v novém Thiefovi od Eidosu vyloženě hozenou rukavicí. Zvednete ji?
2 komentáře u „Pekelně těžké obtížnosti a možnosti customizace“